Poslovna ideja je predpostavka, pogosta mantra med startupi pa je, da predpostavke vodijo do napak, če niso preverjene. Torej - predpostavko je potrebno preveriti. Kako to gre? Kakšni so koraki? Na kaj moram posebej paziti? So se takih korakov poslužili tudi najbolj uspešni startupi? Kako?

Na LUI-jevem virtualnem diskusijskem dogodku Morning Health Talk: Busting Spin-out Myths, pod okriljem EIT Health, bomo iskali rešitve za učinkovitejši prenos tehnologij v splošno uporabo. Z uglednimi slovenskimi in tujimi strokovnjaki iz akademskih in korporativnih krogov bomo razbijali mite.

Ko se želimo z našo storitvijo prebiti na trg, je postavljanje pravih vprašanj našim potencialnim kupcem ključnega pomena. Čeprav se sliši precej samoumevno, pa je izvajanje takšnih intervjujev vse prej kot mačji kašelj. Blaž Zupan nam bo povedal vse o najboljših intervjujih!

22 sep.

2021

Vsebinski marketing je strateški marketinški pristop, ki je usmerjen v konsistentno načrtovanje, ustvarjanje in deljenje relevantne vsebine z visoko vrednostjo za našo ciljno publiko. Uporabljamo ga z namenom pritegovanja, pridobivanja in ohranjanja kupcev ter povečanja prodaje.