22 sep.

2021

Vsebinski marketing je strateški marketinški pristop, ki je usmerjen v konsistentno načrtovanje, ustvarjanje in deljenje relevantne vsebine z visoko vrednostjo za našo ciljno publiko. Uporabljamo ga z namenom pritegovanja, pridobivanja in ohranjanja kupcev ter povečanja prodaje.

Od startupovca do managerja

 

Dogodek sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru »Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014 – 2020«, prednostne osi: »3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast«.

www.eu-skladi.si

Design thinking je metodologija kreativnega reševanje poslovnih izzivov, ki izhaja iz načina razmišljanja in delovanja oblikovalcev in inovatorjev izdelkov. Njena posebnost je, da se osredotoča na uporabnika oziroma kupca in spodbuja hitre inovacijske cikle.

Vodilna univerza za preučevanje Design thinking pristopa, Hasso-Plattner Institute of Design na Stanfordu (d.school), navaja 5 faz metode. V začetni fazi procesa spodbudi podjetnika, da čim bolje spozna potencialnega uporabnika in razume njegovo obnašanje, potrebe in vrednote. Nato sledi še opredelitev izziva, brainstorming, hitro prototipiranje in testiranje rešitev. Proces pa ni vedno linearen, torej je zaporedje lahko spremenjeno.
Namen metode Design thinkinga je, da vam pomaga sistematično in neprestano inovirati vaše poslovne procese, strategijo in izdelke oz. storitve.

 


Predavanje bo vodil dr. Blaž Zupan, docent na katedri za podjetništvo na Ekonomski fakulteti Univerze v Ljubljani. Sodeluje pri številnih predmetih s področja podjetništva, še posebej je specializiran za razvoj novih idej, produktov in storitev. Poleg pedagoškega in raziskovalnega dela je hkrati ustanovitelj in solastnik več podjetij v Sloveniji in tujini. Deluje tudi na področju svetovanja tako velikim podjetjem kot podjetnikom začetnikom s področja inovativnosti, analiz domačega in mednarodnega trga, poslovnih priložnosti, trženja, financiranja in iskanja novih idej pri razvoju izdelkov in storitev s pomočjo t.i. Design thinking in Lean (vitkih) metod.

 

Blaž Zupan

 

Delavnica je namenjena: študentom, podjetnim raziskovalcem, pedagoškim delavcem, inovativnim posameznikom, podjetnikom in tistim, ki načrtujete podjetje ali preverjate tržni potencial (svoje) ideje.

 KDAJ:  sreda, 22. september, od 10. do 13. ure

KJE: online

Udeležba je brezplačna, prijava pa obvezna.

 Prijavi se zdaj!

 

powered by social2s