28 apr.

2020

Delavnica bo osredotočena na praktične primere, s katerimi lahko razširite blagovno znamko na največja EU tržišča z minimalnim vložkom.

Copy of 3 delavnica P2

Dogodek sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru »Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014 – 2020«, prednostne osi: »3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast«.

www.eu-skladi.si

Delavnica bo osredotočena na praktične primere, s katerimi lahko razširite blagovno znamko na največja EU tržišča z minimalnim vložkom z vaše strani.

Na delavnici boste izvedeli:
- kako zgraditi prodajno mrežo brez distributrjev in obdržati višjo maržo
- kako izkoristiti vplivne medije za povečanje kredibilnosti vaše blagovne znamke
- kako obdržati nizke fiksne stroške ob širitvi na tuje trge
- kaj so glavne sestavine cold-email kampanje, ki vam bo odprla vrata v retail svet
- kako uporabiti Instagram za inspiracijo pri uporabi zmagovalnih prodajnih kampanj

Poleg jasnih navodil za oglaševanje in vzpostavitev B2B za širitev na tuje EU trge bo predstavljena tudi študija primera Dve email kampanji, ki sta generirali 47 B2B visoko kvalificiranih kontaktov potencialnih strank.

 

Predavatelj bo Timotej Gračner

 boško praštalo

Timotej je svojo marketinško kariero začel na Studio Moderna Slovenija, kjer je ob koncu bil vodja internetne prodaje. Kasneje je upravljal marketinške kampanje s preko $40,000 dnevnega budžeta za večje Sillicon Valley mobile start-upe. Pred letom sta z očetom ustanovila D2C lovsko blagovno znamko Black Fire - sredstvo za privabljanje divjih prašičev. Timotej je le v enem letu uspel zgraditi dominantno blagovno znamko v svoji kategoriji, vzpostaviti internetno prodajo v največjih EU tržiščih in vstopiti v 50 retail trgovin brez distributerja ali prodajnika na terenu. Timotej je tudi redni govorec na največji svetovni super-affiliate konferenci Affiliate World Conferences.

 

Delavnica je namenjena: LUI predinkubirancem in inkubirancem ter vsem, ki jih zanimajo podjetniške vsebine.

 KDAJ: torek, 28. aprila, od 12.30 do 15.30 ure
KJE: ONLINE 

(prijavljeni na delavnico bodo prejeli povezavo en dan pred delavnico)

Delavnica je brezplačna! Pohitite s prijavo, število mest je omejeno!

 Prijavi se zdaj!

 Vabljeni!

Ekipa LUI

powered by social2s